Zasady obowiązujące Magów

Alastair
Latający Wilk

Alastair


Male Liczba postów : 1186

     http://kamilejszon.fbl.pl
Kilka punktów, których należy przestrzegać.

1. Mag nie jest wszechmocny - nie potrafi zabijać wzrokiem, tworzyć coś z niczego, wyciągać rzeczy z pustki czy lewitować.  | Nawet Jezus robił coś z czegoś, a z pustego to nawet Salomon nie naleje! |

2. Zdolności Maga ograniczone są przez posiadaną energię, poziom jego nabytej wiedzy oraz wybrane specjalizacje. | Mając na przykład we władaniu żywioł ognia nie możemy posługiwać się zbyt dobrze lodem czy nawet wodą. |

3. Jeśli chodzi o dziedziny, w których Mag chce się dokładnie szkolić, może wybrać trzy. | Nikt nie jest w stanie przecież zgłębić wszystkiego, ne? Nie można również doprowadzić do przeciążenia rdzenia. |

4. Jeżeli wybrano już trzy specjalizacje, w innych dziedzinach nie jest się w stanie zbytnio wykazywać. | Dla przykładu: Moja Kajinka nigdy nie będzie dobra z żywiołów, więc czary te będą na najniższym poziomie. |

5. Można naturalnie łączyć czary ze specjalizacji z tymi spoza naszych dziedzin, dzięki czemu uzyskamy lepszy pożądany efekt. | Na przykład Kajinka stworzy piaskowego lwa z domieszką siarki i podpali go. O! |

6. Początkujący Mag, naturalnie, będzie musiał uważać na rzucane zaklęcia, gdyż może dojść do zaburzenia kontroli nad czarem czy wyczerpania własnej energii z rdzenia. Starszym użytkownik też to grozi, jednak potrafią oni wyjść z takich sytuacji na bazie doświadczenia.

7. Nikt nie jest idealny, toteż zaklęcia nie zawsze wychodzą tak, jak miały.


Oryginalny Post (podobnie jak wszystko, co związane z rozwojem Magów)
autorstwa Atrity / Kaji Meyit