Kilka punktów, których należy przestrzegać.
1. Mag nie jest wszechmocny - nie potrafi zabijać wzrokiem, tworzyć coś z niczego, wyciągać rzeczy z pustki czy lewitować. |
Nawet Jezus robił coś z czegoś, a z pustego to nawet Salomon nie naleje! |
2. Zdolności Maga ograniczone są przez posiadaną energię, poziom jego nabytej wiedzy oraz wybrane specjalizacje. |
Mając na przykład we władaniu żywioł ognia nie możemy posługiwać się zbyt dobrze lodem czy nawet wodą. |
3. Jeśli chodzi o dziedziny, w których Mag chce się dokładnie szkolić, może wybrać trzy. |
Nikt nie jest w stanie przecież zgłębić wszystkiego, ne? Nie można również doprowadzić do przeciążenia rdzenia. |
4. Jeżeli wybrano już trzy specjalizacje, w innych dziedzinach nie jest się w stanie zbytnio wykazywać. |
Dla przykładu: Moja Kajinka nigdy nie będzie dobra z żywiołów, więc czary te będą na najniższym poziomie. |
5. Można naturalnie łączyć czary ze specjalizacji z tymi spoza naszych dziedzin, dzięki czemu uzyskamy lepszy pożądany efekt. |
Na przykład Kajinka stworzy piaskowego lwa z domieszką siarki i podpali go. O! |
6. Początkujący Mag, naturalnie, będzie musiał uważać na rzucane zaklęcia, gdyż może dojść do zaburzenia kontroli nad czarem czy wyczerpania własnej energii z rdzenia. Starszym użytkownik też to grozi, jednak potrafią oni wyjść z takich sytuacji na bazie doświadczenia.
7. Nikt nie jest idealny, toteż zaklęcia nie zawsze wychodzą tak, jak miały.
Oryginalny Post (podobnie jak wszystko, co związane z rozwojem Magów)
autorstwa Atrity / Kaji Meyit