You are not connected. Please login or register

 » Poza Grą » Offtop » Forumowy Off

Forumowy Off

Idź do strony : Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Next

Go down  Wiadomość [Strona 37 z 38]

901 Re: Forumowy Off on Pią Sie 12 2016, 19:01

Kastiel

avatar
Alfa Nocy, Przedsiębiorca
hejcia Koza nie znam cie ale kojarzę z niektórych twoich tematów, albo przez twoje posty w tematach, na których pisałam ^ ^.


___________________________________
Obrazek przerobiony przez: Kastiel

Chwała i sława
Krew nam imieniem
Dusze pełne gromu
Stalowe serca
Pogromcy ludzi
Wojowników przyjaciel
Zaprzysiężony pomścić naszych poległych braci
Do końca
Zobacz profil autora

902 Re: Forumowy Off on Pią Sie 12 2016, 21:00

Tsuki

avatar
Wieczny Dzieciak
Koza! *tuli*
Ja pamiętam :D.


___________________________________
DollDivine Kamirah - Tsuki.
Zobacz profil autora

903 Re: Forumowy Off on Sob Sie 13 2016, 00:39

Noish

avatar
Dorosły
Jejuś, chociaż tyle. ;w; *odtula* Wróciłam z konwentu i padam na ryjło.


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

904 Re: Forumowy Off on Sob Sie 13 2016, 16:18

Jak to wróciłaś? Przecież RyuCon chyba jest dziś i jutro nie? o-o

Zobacz profil autora

905 Re: Forumowy Off on Sob Sie 13 2016, 22:22

Kejn

avatar
Latający Doświadczony Łowca
Admin
Noish napisał:Jejuś, chociaż tyle. ;w; *odtula* Wróciłam z konwentu i padam na ryjło.

Welcome again Noish. Też cb pamiętam.


___________________________________
I'm out of my head, of my heart, of my mind.

You can run but, you can't hide. I'M GONNA MAKE YOU MINE.
Zobacz profil autora

906 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 00:02

Noish

avatar
Dorosły
Hiretsuna Shinigami napisał:Jak to wróciłaś? Przecież RyuCon chyba jest dziś i jutro nie? o-o

Ja sobie na jeden dzień poszłam. ^ ^"

Kein napisał:Welcome again Noish. Też cb pamiętam.

Uff. c: Jeszcze nie jestem marą.


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

907 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 00:25

A ja wręcz przeciwnie, nie pamiętam xd
Może to dlatego, że odszedłem w 2012 jeszcze na starej domenie.
Btw wybierasz się jeszcze na jakiś konwent w tym roku? Może Cię zobacze :v

Zobacz profil autora

908 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 00:30

Noish

avatar
Dorosły
Mogę się mylić, ale chyba grałam tu już w 2012 roku. Chyba. :v

Myślę, że się wybiorę, jeżeli pieniędzy starczy. Jak dotąd mam na koncie swój pierwszy w ramach RyuConu i ochotę, by jeszcze kiedyś być. Ale dokładnych planów nie mam.

A skoro już piszę, to przetestuję sobie, jak avatar wygląda wstawiony, za pozwoleniem i przeproszeniem.


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

909 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 00:46

Ja teraz za tydzien jadę na 5 dniowy Polcon.
Następne to bedzie chyba PGA , a w listopadzie Tsuru w rybiku :v

Zobacz profil autora

910 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 00:55

Noish

avatar
Dorosły
Do Wrocka?


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

911 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 01:48

Dokładnie, do Wrocka. Dlatego też chcę skończyć Cosplay a troche roboty jeszcze mam xd

Zobacz profil autora

912 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 02:05

Noish

avatar
Dorosły
Hmm, pojechałabym, dla samego Wrocka. Przymierzam się do pierwszego cosplayu, ale to raczej jeszcze nie teraz, pieniędzy nie będzie. xd


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

913 Re: Forumowy Off on Nie Sie 14 2016, 22:32

No niestety bilet kosztuje 100zł już, z racji 5 dni konwentu

Zobacz profil autora

914 Re: Forumowy Off on Sro Sie 17 2016, 16:39

Wheat

avatar
Latający Artysta Malarz
*dramatyczne ziewniecie*


___________________________________
Fajnie było. Dzięki za grę. c:

młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; alfa ognia, artysta malarz; artysta malarz;
młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; latająca beta ognia, artysta malarz; latający artysta malarz; ...?


color=#006699
Zobacz profil autora http://wheatpodlaska.deviantart.com

915 Re: Forumowy Off on Sro Sie 17 2016, 17:25

Kozaku, ja Ciebie pamiętam, o! I wybaczam!

ps. na tamtym forum... PW było od Ciebie? Spytałam, ale nie zdążyłam sprawdzić, czy odpisałaś, bo forum mi zamknęli xD

Ach i 'olanie' Alka wybaczam. Tylko... już go nie mam, oddałam, więc wątek przepadł ^^'


___________________________________
Zobacz profil autora

916 Re: Forumowy Off on Nie Sie 21 2016, 14:15

Noish

avatar
Dorosły
No patrz, i znowu bym Cię przegapiła. XD Fuck, jak to mawiają bracia Anglicy.

A kto inny by Ci PW wysłał, staruszko? Ba, że ode mnie.


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

917 Re: Forumowy Off on Pon Wrz 05 2016, 09:57

Witam ponownie. Jak tam u was. Jak szkoła? U mnie niestety niezłe nudy.

Zobacz profil autora

918 Re: Forumowy Off on Pon Wrz 05 2016, 16:10

Wheat

avatar
Latający Artysta Malarz
Moje bejbi! <3 Jak się miewasz?


___________________________________
Fajnie było. Dzięki za grę. c:

młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; alfa ognia, artysta malarz; artysta malarz;
młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; latająca beta ognia, artysta malarz; latający artysta malarz; ...?


color=#006699
Zobacz profil autora http://wheatpodlaska.deviantart.com

919 Re: Forumowy Off on Pon Wrz 05 2016, 20:05

Uhm.. eee... Ale że to do mnie? o-o

Zobacz profil autora

920 Re: Forumowy Off on Pon Wrz 05 2016, 21:51

Noish

avatar
Dorosły
Wheat napisał:Moje bejbi! <3 Jak się miewasz?
Do mnie. I u mnie w porządku. Poza tym, że emigracyjny chleb.


___________________________________
RESET miejsc na postaci.
Zobacz profil autora

921 Re: Forumowy Off on Wto Wrz 06 2016, 20:45

Wheat

avatar
Latający Artysta Malarz
Do każdego. : D
Czy jestem w tym chlebku?


___________________________________
Fajnie było. Dzięki za grę. c:

młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; alfa ognia, artysta malarz; artysta malarz;
młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; latająca beta ognia, artysta malarz; latający artysta malarz; ...?


color=#006699
Zobacz profil autora http://wheatpodlaska.deviantart.com

922 Re: Forumowy Off on Sob Wrz 17 2016, 23:18

Cometa

avatar
Dorosły
Cześć rodzinko, Comciucha wraca ze swoim polonistycznym rozmachem, chociaż poszła na mat-fiz... serducho boli :^


___________________________________
Cometa jest w/nad/u:
~ Chatka nad morzem
~ Savior - Plac Wybawców
Zobacz profil autora

923 Re: Forumowy Off on Sro Paź 05 2016, 12:27

Wheat

avatar
Latający Artysta Malarz
Zdycham.


___________________________________
Fajnie było. Dzięki za grę. c:

młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; alfa ognia, artysta malarz; artysta malarz;
młode; dojrzewający; dorosły; artysta malarz; beta ognia, artysta malarz; latająca beta ognia, artysta malarz; latający artysta malarz; ...?


color=#006699
Zobacz profil autora http://wheatpodlaska.deviantart.com

924 Re: Forumowy Off on Sro Paź 05 2016, 18:14

Vincent

avatar
Dorosły Przedsiębiorca, Przewodnik
Dorosły Przedsiębiorca, Przewodnik
Czemu? Coś się dzieje Pszenico? :c


___________________________________

Dziś nie umiałbym zaufać komukolwiek z nich,
Uwierzyć w cokolwiek co miało nas tutaj nieść,
Wszystko zabrał nam stres, hajs i spryt,
A zamiast wspomnień leje się jad z tych ostatnich zdjęć,
Nie umiem patrzeć wstecz tak, by nie czuć nic,
I już nie wiem czy to pier***ony wstyd, żal czy śmiech,
Nie po to tyle lat przyszło mi tu być,
Chcę poczuć to jak wtedy-chcę widzieć cel.

Zobacz profil autora

925 Re: Forumowy Off on Czw Paź 06 2016, 17:00

Właśnie bardzo dużo się dzieje, staram się zdobyć pieniądze, żeby w końcu stąd spierniczyć, ale cienko mi idzie. ^^'


___________________________________

~K.R.O.E.N.E.N.~

Gdziekolwiek żem był, nie szukaj mnie tam. RESET.
Nastał okres zmian w moim życiu.
Od wczoraj nie jestem już prawiczkiem ani pracownikiem kostnicy.
Zobacz profil autora

Sponsored content


Powrót do góry  Wiadomość [Strona 37 z 38]

Idź do strony : Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Next

 » Poza Grą » Offtop » Forumowy Off

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach