Bonusy związane z rangami.
- 1. Rangi Zwykłe - Brak bonusów, wyjątkiem jest Doświadczony Wilk, który otrzymuje bonus na tej samej zasadzie co Weteran.
- 2. Rangi Proste - Po 4 miesiącach funkcjonowania pod daną rangą otrzymuje się 2 atrybuty do wyboru, inne dla każdej rangi. Wyjątkiem są Artyści, który swój bonus otrzymują na początku.
- Łowca - Ponadprzeciętny węch albo Szybkość.
- Szpieg - Ponadprzeciętny słuch albo wytrzymałość.
- Wojownik - Siła albo Odporność na ból
- Artysta Malarz - Ożywianie swoich dzieł.
- Artysta Rzeźbiarz - Ożywianie swoich dzieł.
- Niańka - Charyzma albo Wiedza.
3. Rangi Trudne - Tuż po zdaniu rangi można wybrać sobie atrybut, po 8 miesiącach jest możliwość wyboru drugiego. Wyjątkiem są dowódcy, którzy swój bonus otrzymują tylko raz, po 3 miesiącach oraz bety, które dostają tylko jeden bonus po 2 miesiącach aktywności.
Alfa - Wiedza lub Wytrzymałość, później Charyzma lub Inteligencja.
Beta - Ponadprzeciętny wzrok lub Wytrzymałość.
Mag - Magia, później Magia II.
Szaman - Wytwarzanie amuletów, później Wytwarzanie eliksirów.
Lekarz - Pierwsza pomoc, później Wiedza Biologiczna lub Wytwarzanie eliksirów.
Dowódcy wszelkiego rodzaju - Inteligencja, Odporność na ból, lub ponadprzeciętny wzrok.
4. Rangi Inne - Swój bonus otrzymują na początku i nie podlega on zmianie. Wyjątek dotyczy Upiorów i Demonów, którzy po 12 miesiącach swoją moc przenieść mogą na wyższy poziom, oraz Wieczne Dzieciaki, które bonusu nie dostają.
Demony - Moc Demona, później Moc Demona II.
Upiory - Moc upiora, później Moc upiora II.
Latający Wilk - Latanie.
Wieczny Dzieciak
Weteran - Do wyboru każda umiejętność, która nie jest ściśle związana z rangą.
Rangi prywatne - Umiejętność spoza zakresu atrybutów.