Atrybuty
Atrybuty Sro Wrz 03 2014, 17:45
Latający Wilk
Liczba postów : 749
Wiek : 22
Wiek : 22
Każdy z nas ma w swoim profilu miejsce na umiejętności, tam właśnie nasze atrybuty wpisujemy. Mają one za zadanie pokazać, w czym dana osoba jest dobra i w jakim stopniu, urozmaicają rozgrywkę oraz jak i walki. Osoba z atrybutem 'Inteligencja' będzie mądrzejsza od osoby, która takiej zdolności nie posiada, 'Charyzma' dodaje nieco uroku naszej postaci itd. Nie wprowadziliśmy statystyk, by nie spłycić rozgrywki do liczb i mamy nadzieję, że przesadzać nie będziecie. 'Ponadprzeciętny słuch' nie oznacza, że usłyszycie coś w promieniu 6 km, a 'Szybkość' nie upoważnia was do biegania 100 km/h. Wszędzie są limity, a nagminne przekraczanie ich może skończyć się ostrzeżeniem.
***
Spis atrybutów
- 1. Atrybuty początkowe - Te, które możemy wybrać już przy pisaniu KP. [Możemy wybrać tylko jedną umiejętność!]
- Siła +5 do zadawanych obrażeń oraz oczywiście większa siła.
- Zręczność -5 do otrzymywanych obrażeń oraz zwiększona zręczność.
- Wytrzymałość +10 punktów życia oraz większa odporność na różne czynniki
- Charyzma - zwiększony urok postaci
- Szybkość - zwiększona szybkość ruchu
- Wiedza - Wspomaga zdolności magiczne oraz zdolności lekarskie/profesyjne.
- Spryt - Postać ma zwiększony spryt.
Niektóre z atrybutów można ulepszać, działa to w następujący sposób:
Magia - 2 dziedziny magii.Magia II - 3 dziedziny magii.Moce Demona - 1 moc.Moce Demona II - 2 moce.Moce Upiora - 1 moc.Moce Upiora II - 2 moce.
Moce demona wymyślamy sobie sami! Administracja natomiast tylko je akceptuje.
Ważna Informacja!
Rangi Trudne - Tuż po zdaniu rangi można wybrać sobie atrybut, po 8 miesiącach jest możliwość wyboru drugiego. Wyjątkiem są dowódcy, którzy swój bonus otrzymują tylko raz, po 3 miesiącach oraz bety, które dostają tylko jeden bonus po 2 miesiącach aktywności.
Alfa - Wiedza lub Wytrzymałość, później Charyzma lub Inteligencja.
Beta - Ponadprzeciętny wzrok lub Wytrzymałość.
Mag - Magia, później Magia II.
Szaman - Wytwarzanie amuletów, później Wytwarzanie eliksirów.
Lekarz - Pierwsza pomoc, później Wiedza Biologiczna lub Wytwarzanie eliksirów.
Dowódcy wszelkiego rodzaju - Inteligencja, Odporność na ból, lub ponadprzeciętny wzrok.
|
|